O echipă pe care te poți baza nu poate exista decât sub îndrumarea unor oameni de bază. Din și prin poziția de management pe care o ocupă, Augusta și Alex ne ajută constant să ne dezvoltăm, individual, pe plan personal, dar și colectiv, ca echipă. Echilibrarea noastră, dar și punerea de întrebări ”incomode”, sunt specialitatea lor. În anii de experiență cumulați, au învățat să analizeze și filtreze situațiilor, să răspundă la ele prompt și să ne provoace, pe noi toți, să ne auto-depășim.
Când ai 7 oameni ca ei lângă verbul ”rezolvă”, fii sigur că poți să te relaxezi. Complet. Sunt cei pe care îi vei vedea și cu care vei interacționa cel mai des, cei care vor gestiona orice problemă apărută și vor avea grijă ca dorințele tale legate de marele eveniment să devină realitate. Relația cu studenții (contractare, centralizarea datelor aferente festivității și a banchetului, comunicare în timpul implementării propriu-zise a evenimentelor și răspuns prompt la feedback), precum și buna relaționare cu furnizorii pentru a asigura necesarul în ziua cea mare este în mâinile lor. În mâini bune.
Dan și Bobo sunt cei care întotdeauna au un plan A, B, C, adică o soluție pentru fiecare problemă care ar putea apărea. Expresia ”nu se poate” nu și-a găsit un loc în vocabularul lor până acum, pentru ei existând doar un singur răspuns – rezolvăm în cel mai scurt timp! Tot ce înseamnă achiziții și logistică, contractare și relaționare cu furnizorii, dar și parte tehnică în timpul evenimentelor, e responsabilitatea lor. Și totul se întâmplă atunci când e programat datorită managementului impecabil pe care cei doi îl au în departamenul logistic.
Rolul Emmei și al lui Marius în această echipă este acela de a ține ordine în cifre. Calculați, calmi, echilibrați, cei doi au o afinitate pentru ca lucrurile să fie bine puse la punct. Nu-i de mirare, în aceste condiții, că prietenul lor cel mai bun este excel-ul. Niciun contract, chitanță, factură, raport, plată sau forecast nu scapă de privirile lor iscoditoare, iar noi toți stăm relaxați știind că departamentul financiar este în grija a doi oameni care EXCELează în domeniul lor de activitate.
Suntem organizatori de evenimente, obișnuiți cu munca pe teren. Oameni care pun mâna și fac lucrurile să se întâmple. Credem cu tărie că ceea ce facem ne reprezintă, că evenimentele sunt cartea noastră de vizită. Însă, la fel de mult credem în departamentul nostru de comunicare, care ne scoate din sălile ceremonioase de festivități și ne ajută să ducem vorba despre noi și munca noastră. Și datorită Ecaterinei, suntem mereu online, conectați cu voi. Nu știm cât, cum sau dacă doarme, știm doar că, noi restul, ne odihnim liniștiți știind că suntem prezentați așa cum suntem – faini, evident.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.